Magazinele Meli Melo au fost închise în perioada pandemiei, ceea ce a determinat compania să se  concentreze pe diviziile active: e-commerce, corporate și distribuție, prin care a comercializat atât produsele proprii, cât și produse de necesitate în această perioadă, inclusiv articole de protecție, pentru care are certificarea Ministerului Sănătății, potrivit Alinei Mitrică (foto), Online & Corporate Manager, Meli Melo Paris.

Creșteri în aprilie-mai la Home&Deco

”Deși primele săptămâni ale crizei pandemice au fost dificile, chiar și pentru magazinul online, în perioada următoare, aprilie-mai, lucrurile s-au stabilizat, înregistrând creșteri, în special pentru categoriile de Home&Deco. Am folosit această perioadă pentru încheierea unor noi parteneriate, atât furnizori noi pentru completarea gamei de produse comercializate, cât și listarea produselor Meli Melo pe site-uri tip marketplace, specializate pe zonele de fashion sau decorațiuni pentru casă. Diviziile de corporate și distribuție au avut rezultate foarte bune în această perioadă, dând dovadă de flexibilitate și adaptabilitate la piață, bazându-se și pe un portofoliu de clienți fidelizați de-a lungul anului, dar și pe noi clienți, pe care ne dorim să-i fidelizăm prin proiecte viitoare”, a explicat Alina Mitrică, pentru marketingmanager.ro.

Retailul, resuscitat

”Divizia care a avut cel mai mult de suferit și care reprezintă canalul majoritar de vânzări al Meli Melo, retailul, și-a reînceput ușor activitatea prin redeschiderea magazinelor stradale și, de la 15 iunie, și cele din centrele comerciale. Nu ne asteaptă o perioadă ușoară, dar suntem hotărâți să trecem cu bine și să ne reluăm proiectele începute înainte de pandemie”, a mai spus Mitrică.

Meli Melo – Paris a deschis primul magazin în anul 1998 în București, în prezent deținând un total de 68 de magazine, dintre care 1 magazin Exclusive, 1 magazin în sistem de franciză, 5 department stores, 7 magazine deco, 4 magazine în Chișinău (Republica Moldova), 3 magazine în Belgrad (Serbia) și 3 magazine în Sofia (Bulgaria), precum și un online shop: melimelo.ro.

Pe lângă rețeaua de retail și e-commerce, are două departamente B2B, departamentul corporate, specializat în proiecte destinate clienților companii, atât cadouri pentru diferite ocazii (Mărțișor, Crăciun, Paște), cât și articole promoționale pentru care asigură creația de produs, producție și logistică. Gama de produse este foarte diversificată, de la articolele specifice Meli Melo, până la gadget-uri, articole promoționale, accesorii de birou, cooking, timp liber.

Cel de-al doilea departament B2B, distribuția, este specializat în contractele cu marile rețele de hypermarket și supermarket, atât din România cât și din alte țări, pentru produsele Meli Melo și branduri partenere recunoscute internațional, cu articole textile și accesorii pentru femei, bărbați și copii, dar și cu decorațiuni pentru casă.