Need Tour, unul dintre cei mai mari tour-operatori din Turcia, s-a lansat pe piața de turism din România și a prezentat în fața a 300 de parteneri noutățile și planurile sale în cadrul evenimentului de lansare ce a avut loc între 15 și 17 decembrie, la Poiana Brașov.

Compania estimează că, în 2018, peste 12.000 de clienți vor ajunge în Turcia prin patru curse charter, ce vor decola săptămânal din București, Cluj, Oradea și Suceava, și peste 3.000 cu pachete individuale, beneficiind, astfel, de ofertele companiei, specializată în incoming în Antalya, Kusadasi, Bodrum și Marmaris.

Need Tour România oferă pachete și produse de lux, adaptate pentru nevoile turiștilor săi, dar și pachete pentru familii și, pentru că siguranța și confortul fiecărui client primează, acestea includ toate asigurările necesare călătoriilor. Mai mult, pentru a veni în întâmpinarea pieței, agenția își propune ca din 2018 toate pachetele sale să includă o asigurare împotriva insolvenței.

“Lucrăm cu oameni și, mai ales, pentru oameni, dorind sa le asiguram vacanța de vis pe care și-o doresc și pe care o merită. Din acest motiv, facem tot posibilul ca, de fiecare dată, clienții noștri să se simtă relaxați și în siguranță când călătoresc. Alături de o companie internațională de asigurări ne dorim ca, din 2018, toate pachetele pe care le punem la dispoziția partenerilor noștri să poată include o soluție de asigurare de tip INSO, care să protejeze fiecare pachet împotriva insolvenței. Ne propunem și facem toate demersurile care țin de noi pentru a găsi o modalitate de a oferi agenției revânzătoare partenere și clientului final acoperire în caz de insolvență/faliment”, spune Aytac Acikgoz, co-fondator si Director Departament Dezvoltare, Need Tour România.

Need Tour România a organizat între 15 – 17 decembrie Gala de lansare Need Tour la Poiana Brașov unde au participat peste 300 de parteneri – agenții de turism, lanțuri hoteliere internaționale din destinațiilele de vacanță din Turcia (Rixos Hotels, Alvadonna Hotels, Bellis Deluxe Antalya, Ela Quality Resort) și companii aeriene, printre care Tarom, Corendon, Atlas, dar și invitați ai Camerei de Comerț și Industrie a României și cei ai Camerei de Comerț Internaționale.

“Vom avea în permanență și vom oferi partenerilor oferte speciale. În Antalya avem o relație foarte bună și un parteneriat direct, extrem de valoros și solid cu hotelurile, așadar în fiecare săptămână vom avea cu anumite hoteluri oferte de tip best rate guarantee. Pentru 2018, credem că destinația preferată a Românilor va fi Belek, care oferă condiții excepționale atât pentru segmentul luxury, cât și pentru familii”, spune Mihaela Crăciun, General Manager Need Tour România.