Agenția Zaga Brand a câștigat Gold pentru Digital PR la gala aniversară Romanian PR Award. Cea de-a XX-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional și național de top, reunind competențe în comunicare din 15 țări.
Nominalizată la 5 categorii și cu premii la patru dintre ele, Zaga Brand a câștigat Golden Award for Excellence pentru Digital PR cu una dintre cele mai complexe campanii derulate pe parcursul anului 2022, „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, realizată alături de Raiffeisen Bank.
De pe scena Romanian PR Award, jurnalistul Victor Kapra a spus despre ideea și implementarea Zaga Brand că reprezintă „o campanie complexă, exemplu de intrat în cartea de istorie a PR-ului românesc actual”.
Agenția a câștigat argintul la trei categorii: Corporate Communication, Media Relations & Influencer Relations și Events. Proiectele care au impresionat publicul național și internațional sunt „Treasure Games in the Park” și „Rucsacul cu povestiri de pe Via Transilvanica”.
„Puterea poveștilor a făcut ca generația digitală să se lase introdusă într-un long read, să descopere cel mai lung traseu cultural românesc sau cel mai nou Geoparc UNESCO din România cu ajutorul unor creatori de conținut care au știut să traducă într-un mod atractiv experiențele lor pe cărare, întâlnirile cu antreprenori, meșteșugari și artiști. La Zaga Brand am învățat să construim proiecte bazate pe storytelling prin care să aducem la un loc generații mai noi cu baby boomers. Am transformat subiecte care păreau neatractive pentru generațiile X, Y și Z în subiecte de conversație între ele”, a declarat Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand.