Cargus anunţă numirea lui Yannick Mooijman în funcţia de CEO al companiei de curierat, preluând acest rol de la Olivier Van Houtte, de la începutul lunii noiembrie.
Aria de expertiză a lui Yannick Mooijman acoperă segmente precum marketing, vânzări, fuziuni şi achiziţii, strategie şi inovaţii, în companii multinaţionale din Europa, Orientul Mijlociu şi SUA. De asemenea, noul CEO Cargus are o vastă experienţă în industria de curierat, conducând, din poziţia de Director General al companiei UPS, activităţile de business din patru ţări din regiune (Ungaria, Grecia, România şi Slovenia).
Yannick Mooijman preia funcţia de CEO de la Olivier Van Houtte, care a pus bazele următorilor paşi în dezvoltarea companiei, cu obiectivul de a transforma Cargus într-un lider al industriei de curierat, investind în calitate şi inovaţie. În timpul mandatului lui Olivier Van Houtte, Cargus a accelerat extinderea reţelei Out of Home (OOH) şi a lansat noua soluţie de livrare în proximitate – reţeaua de lockere Cargus Ship & GO.
„Sunt onorat de această oportunitate şi aştept cu nerăbdare să împărtăşesc expertiza şi experienţa mea pentru a susţine evoluţia şi succesul viitor al companiei. Am gasit, aici, o echipă de profesionişti şi oameni ambiţioşi, alături de care vreau să continui să consolidez poziţia Cargus de lider în soluţii inovatoare, orientate către client şi să contribui la extinderea companiei, atât la nivel local, cât şi internaţional. Activăm pe o piaţă foarte dinamică şi este important să rămânem relevanţi, prin agilitate şi răspuns rapid şi eficient la nevoile clienţilor noştri, oferind, în acelaşi timp, servicii de curierat excelente”, a declarat Yannick Mooijman.
Yannick Mooijman este cetăţean olandez, deţine un master în afaceri de la Universitatea din Groningen şi a participat la diverse programe de formare executivă organizate de Harvard şi Insead. Yannick este pasionat de strategiile centrate pe client, care permit organizaţiilor să construiască şi să valorifice un avantaj competitiv bazat pe o ofertă puternică de servicii, experienţa clienţilor şi modul agil de operare.