Xerox își extinde centrul de servicii pentru clienți din Oradea

xeroxXerox își mută centrul de servicii pentru clienţi din Oradea într-o clădire de birouri clasa „A”, pentru a răspunde procesului de creştere și pentru a satisface cerințele clienților. Numărul de angajați ai centrului din Oradea a crescut de la 35 de agenți la începutul anului 2015, la peste 110 angajați, în prezent. Mai mult, compania Xerox va angaja încă 40 de specialiști, până la finalul anului 2016.

“Datorită relocării centrului din Oradea, compania va putea să ofere un spațiu de lucru optim unui număr tot mai mare de angajați și va putea lua în calcul extinderi ulterioare, toate acestea pentru a răspunde cerinţelor clienţilor”, a spus Robert van Diem, Senior Vice President Xerox Customer Care Operations în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. “Scopul nostru este să ridicăm standardul în ceea ce priveşte mediul de lucru la nivel global, angajații noștri fiind cea mai importantă resursă.”

Centrul oferă servicii de customer care, atât proactive, cât şi reactive, pentru clienți din industriile de telecomunicații, turism și farmaceutice. Angajaţii prestează servicii pentru companii locale și globale, sunt vorbitori de română, engleză, franceză, germană și italiană.

Pe lângă cunoștințe solide de limbi străine, candidații care concurează pentru posturile libere trebuie să aibă abilități de vânzare și negociere, competențe de utilizare a sistemelor de operare ale clienților și să își dorească construirea unei cariere într-o companie care oferă servicii la nivel global.