Webhelp România deschide un centru de relații cu clienții și la Iași

webhelpGrupul francez Webhelp își continuă politica de dezvoltare în România și deschide cel de-al șaselea centru de relații cu clienții, la Iași. Prezent deja în București, Galați și Ploiești, cu 5 centre de relații cu clienții în care își desfășoară activitatea peste 2000 de angajați, prin deschiderea noului sediu, Webhelp va crea 300 de noi locuri de muncă pentru vorbitorii de franceză din Iași.

Interviurile de angajare demarează la mijlocul lunii ianuarie iar inaugurarea noului centru de relații cu clienți va avea loc la finele lunii februarie.

“Am ales să ne extindem pe o piață nouă pentru a susține ritmul alert de dezvoltare a companiei. Mizăm pe faptul că mediul academic din Iași va genera viitori angajați valoroși. Peste 75 la sută dintre angajații Webhelp România sunt studenți și absolvenți de studii superioare”, a declarat Mihaela Rusu, Director General al Webhelp România.

Principalele criterii de angajare sunt cunoașterea limbii franceze și abilitățile de relaționare și operare PC. Angajații Webhelp Iași vor beneficia de dezvoltarea profesională prin cursuri de specialitate, bonuri de masă și abonament la clinică privată de sănătate.