VTEX, prima și singura soluție complet integrată de comerț, marketplace și Order Management System (OMS) din lume, va investi 10 milioane de euro, în următorii doi ani, în dezvoltarea regiunii coordonate din România. Pentru anul în curs, VTEX are în plan investiții de peste 3 milioane de euro, în timp ce, în 2020, bugetul de investiții a fost de 1,5 milioane de dolari.

Mai mult, VTEX intenționează să extindă echipa proprie de la 15 angajați, acum, la 45, la finalul anului. În prezent, compania are 21 de clienți în regiunea coordonată din România. În 2021, compania estimează un portofoliu total de peste 50 de clienți în regiune.

Recent, VTEX a gestionat integral migrarea pe online a grupului de francize fashion Peeraj, un business extrem de complex, cu un portofoliu extins de branduri, precum Emporio Armani, Skechers, Swarovski, Boggi sau OVS Kids și prezență fizică în toată țara.

Construit de la zero, noul magazinul online a fost lansat în octombrie 2020 și, după prima lună de operare pe platforma VTEX, a înregistrat o creștere a veniturilor de 50% comparativ cu media ultimelor 6 luni.

„Implementăm în România și în regiune cea mai complexă și completă platformă pentru comerțul online, într-o perioadă în care tot mai mulți business owners înțeleg că ecommerce este <<the way to go>> și marketplace-urile online fac parte din planurile lor imediate. Pe termen mediu, ne-am propus ca VTEX să fie lider de piață în România și un jucător important în regiune, primul brand la care te gândești atunci când vrei să dezvolți un business solid sau să faci trecerea eficientă și rapidă în online. Rezultatele de până acum arată că suntem cea mai bună alegere”, spune Cristi Movilă, Growth Leader, Eastern Europe VTEX.