VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a fost numită „Major Player” în IDC MarketScape: Worldwide Retail Commerce Platform Software Providers 2023 Vendor Assessment, unul dintre cele mai importante rapoarte de evaluare a furnizorilor de soluții software în ecommerce, marcând prima apariție a companiei în acest raport.

Potrivit raportului IDC MarketScape, dintre furnizorii evaluați, VTEX demonstrează expertiză în sectorul de retail, având servicii și modele de platformă multichannel performante, precum și soluții moderne care atrag consumatorul, cum ar fi Comerțul Conversațional și Livestream Shopping.

„Brandurile se confruntă cu o piață de retail plină de provocări și în continuă evoluție, alături de o perspectivă economică incertă, fiind un moment critic pentru acestea în alegerea partenerilor care pot asigura libertate în gestionarea operațiunilor în platforma de ecommerce și o arhitectură ușor de întreținut. Oamenii cheie din companii, în funcția de CEO sau CIO, urmăresc simplificarea operațiunilor de business, preferând să testeze produsul software decât să-l dezvolte. Time to market este elementul cheie pe o piață competitivă, iar o abordare sustenabilă este ceea ce face diferența. Suntem extrem de entuziasmați să fim incluși în raportul de evaluare a furnizorilor IDC MarketScape din acest an, fiind o recunoaștere importantă a activității noastre”, declară Prakash Gurumoorthy, General Manager VTEX – EMEA & APAC.

Datorită capabilităților performante și funcționalităților moderne ale platformei, VTEX a ajuns la peste 2.600 de clienți, printre care companii ca Motorola, Whirlpool și Hearst, cu peste 3.400 de magazine online active în 38 de țări.

„Capacitatea VTEX de a unifica experiențele pentru comercianți în diferite canale și de a crea oportunități captivante între branduri și consumatori a contribuit la numirea companiei drept ‘Major Player’ în raportul IDC MarketScapeAcest accent pe experiența clienților ajută VTEX să creeze interacțiuni semnificative între branduri și clienți”, afirmă Ornella Urso, Research Manager la IDC.

Potrivit IDC MarketScape, din perspectiva experienței clienților, VTEX are expertiză în integrarea experiențelor în mai multe canale, inclusiv digitale, fizice, sociale, platforme de chat și altele, și își îmbunătățește în mod constant capacitățile native pentru a oferi o experiență deosebită seller-ilor în marketplace-urile care folosesc soluțiile VTEX, în special privind procesul de listare în marketplace, gestionarea vânzătorilor și gestionarea promoțiilor.