vodafoneNumărul clienţilor Vodafone România a ajuns, la 31 decembrie 2015, la 9,10 milioane, în creştere cu aproape 6% (+496.723 clienţi) faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, iar veniturile companiei s-au majorat cu 5,1%, până la 173,9 milioane de euro, potrivit rezultatelor raportate de Vodafone Group Plc.

Din totalul de 9,10 milioane de clienţi, 8,46 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile. În acelaşi timp, veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 31 decembrie 2015 au atins 173,9 milioane de euro, în creştere cu 5,1%, comparativ cu perioada similară din 2014, în termeni organici.

De asemenea, la finele anului trecut, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 41% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,3 puncte procentuale faţă de trimestrul anterior.

Rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 8,4 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2015, în comparaţie cu acelaşi interval din 2014. Totodată, vânzările de smartphone-uri s-au majorat cu 44%, comparativ cu perioada similară din anului anterior.