Viorica Constantinescu, Country Marketing Manager, DS Smith Packaging, România: Sustenabilitatea este dimensiunea pe care vom clădi mai departe

Sub imperiul pandemiei Covid-19, DS Smith, România s-a confruntat cu o serie de situații inedite, cărora le-a făcut față cu brio și care au clarificat perspectiva: sustenabilitatea este dimensiunea principala pe care vor clădi mai departe, după cum a arătat Viorica Constantinescu, Country Marketing Manager, DS Smith, România, într-un interviu pentru platforma specializată MarketingManager.ro.

”Impactul crizei declanșate de această pandemie ne-a pus în fața unor situații inedite. Din multe puncte de vedere însă, această perioadă nu face decât să accelereze anumite tendințe de piață, ce au început de câțiva ani, spre exemplu, comerțul online. În România, acest canal de distribuție a crescut semnificativ în anii recenți, 2018 și 2019, cu rate de 20-22%. Chiar și așa însă, doar 23% dintre români folosesc această modalitate de shopping, deci există încă mult potențial. Izolarea pe care mulți dintre noi am practicat-o în ultimele luni a condus la o explozie a cumpărăturilor online. Acest comportament al consumatorilor a fost resimțit concret și imediat de către noi, echipa de la DS Smith,  fiind foarte bine conectați cu clienții noștri din segmentul FMCG, Pharma & Electronics, către care furnizăm ambalaje special create pentru comerțul online. Este prioritizat interesul pentru soluții igienice sigure, rezistente și diferența o face agilitatea noastră ca și partener în a ne adapta noilor cerințe cu valoare adăugată, ce rezultă din experiența noastră ca și packaging strategists”, a arătat Viorica Constantinescu.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro