Vânzările Mazda în România au crescut cu 20% în prima jumătate a anului

mazda-cx-5Vânzările Mazda în România au crescut în primul semestru cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 457 de unităţi, cel mai bine vândut model fiind Mazda 3. Modelul din clasa compactă Mazda 3 a fost comercializat în 189 de exemplare, în urcare cu 54%, iar pe locul al doilea s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unităţi.

“În iunie au fost comercializate 99 de unităţi, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unităţi vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piaţă a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situaţia înmatriculărilor”, arată Mazda România.

Odată cu lansarea noii generaţii a roadsterului Mazda MX-5 în toamna acestui an, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.