Happy Tour a înregistrat în anul 2016 vânzări de aproape 50 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de 2015, datorită avansului luat de segmentul de business travel, de creşterea turismul intern, dar şi de preluarea ca turoperator a destinaţiei Disneyland.

În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi corporate, Happy Tour a înregistrat anul trecut o creştere cu peste 10% față de finalul anului precedent, noii parteneri activând în domenii precum Bancar, Auto, Agricultură. Happy Tour Group este afiliat FCM Travel Solutions, apartenența la această rețea reprezentând garanția celor mai bune soluții de reducere a costurilor și de uniformizare a procedurilor de raportare pentru clienții de business travel.

„Happy Tour îşi păstrează trendul de creştere înregistrat în ultimii ani, respectiv strategia de dezvoltare la nivel internaţional, în 2016 deschizând un birou la Istanbul, al treilea după Bucureşti şi Sofia. Atât în 2016, cât şi anul acesta, ne concentrăm pe dezvoltarea companiei”, declară Javier Garcia del Valle, CEO al grupului.

Anul 2016 s-a remarcat prin creşterea cu 40% a turismului intern, clienţii Happy Tour preferând destinaţii din România pentru organizarea de team-buildinguri şi petreceri de companie. Pe zona de leisure, s-au înregistrat creşteri pentru litoral, Bucovina și stațiunile balneare. Trendul pozitiv pentru aceste destinații s-a menținut și la începutul acestui an, observându-se și o creștere a plăților cu vouchere de vacanţă.

„Voucherele de vacanță au fost o măsură pentru stimularea turismului intern şi se vede acest lucru în creşterea volumului de vânzări și cererea pentru vacanţe în România. În 2017, ne aşteptăm la o dublare a volumului de vânzări cu vouchere de vacanţă și o crestere a cererii pentru vacanțe interne de 25% faţa volumul de 1,4 milioane de euro înregistrat în 2016”, precizează Javier Garcia del Valle.

Din toamna anului trecut, de când Happy Tour a devenit turoperator exclusiv pe România al Disneyland Paris, cererea familiilor cu copii pentru astfel de vacanţe a crescut cu 150%, produsul fiind unul dintre cele mai vândute din oferta companiei. La nivel de 2016, pachetul mediu achiziţionat pentru Disneyland a fost de 1.500 de euro, acesta reprezentând vacanţa pentru doi adulți și un copil, la un hotel de trei-patru stele în parc, trei nopți de cazare, demipensiune, patru zile de intrare în parc, bilete avion.