Vânzările de vinuri au scăzut dramatic odată cu închiderea restaurantelor și anularea evenimentelor și tot brusc s-a oprit și turismul viticol. Proprietarii de crame spun că distribuitorii au depozitele pline cu vin, iar cea mai mare temere a lor este că se vor face discounturi uriașe și promoții ridicole, pentru a “scapa” de stocuri.

„O adaptare rapidă, cu un plan realist, este necesară în perioada următoare pentru a reporni economia în general, dar și viticultura în particular. O parte dintre producătorii români au mai experimentat alte situații de criză și au reușit să treacă cu bine peste. Unii jucători – mai noi sau mai vechi – sunt optimiști, deși nu au încă soluții. Alții se reinventează în online, pariind atât pe livrări, cât și pe degustarea vinurilor în mediul virtual, pentru a nu pierde contactul cu consumatorii pe care au reușit în ultimii ani să-i aducă mai aproape de vinurile de calitate”, transmit CrameRomania și Revino Remania, proiecte ce promovează cramele românești și turismul viticol,

Citiți articolul integral pe Profit.ro