Vânzările Cemacon au crescut cu 17% de la începutul anului

cemaconAfacerile producătorului de blocuri ceramice Cemacon au depăşit cu un milion de lei cifra de afaceri netă pe întreg anul 2014, în condiţiile creşterii cu 17% a vânzărilor nete şi a înregistrat un profit operaţional în creştere cu 24%.

Cemacon a încheiat primele trei trimestre din 2015 cu o creştere de 17% a cifrei de afaceri nete, bazată, în principal, pe creşterea vânzării de cărămidă, depăşind astfel pragul de 56 milioane lei la nouă luni. Pe fondul performanţei operaţionale şi al reflectării contabile a restructurării creditelor, Cemacon a încheiat primele nouă luni cu un profit net de 15,97 milioane lei.

“Rezultatele comerciale şi financiare sunt semnificative; după primele nouă luni, am depăşit cifra de afaceri netă pe întreg anul 2014. Redeschiderea facilităţii de producţie de la Zalău ne-a permis să creştem volumele totale vândute, însă cea mai mare reuşită este faptul că avem o creştere valorică ce excede creşterea cantitativă, prin îmbunătăţirea preţului mediu de vânzare. (…) Avem certitudinea că profitul operaţional va creşte în 2015 comparativ cu 2014”, a declarat Liviu Stoleru, director general şi preşedinte al Consiliului de Administraţie Cemacon.

2015 este anul în care s-a finalizat restructurarea Cemacon, un model de succes de restructurare financiară şi opera­ţională a unei companii din România. “Definitorie pentru evoluţia Cemacon în 2015 este finalizarea restructurării companiei. Suntem mândri că deciziile şi riscurile calculate pe care ni le-am asumat ne-au ajutat să devenim un exemplu de succes pentru mediul de business din România, un caz de best-practice de turnaround. Nu în ultimul rând, am reuşit să implementăm şi să ne atingem toate obiectivele asumate în faţa acţionarilor şi a băncii creditoare”, a mai spus Liviu Stoleru.

Obiectivele Cemacon pentru 2015 includ consolidarea şi dezvoltarea afacerii, prin creşterea cifrei de afaceri cu 35% faţă de anul anterior şi un nivel al profitului operaţional de minimum 17%, atingerea unei cote de piaţă naţionale de 18% şi creşterea atractivităţii companiei în rândul investitorilor prin obţinerea de profit net la sfârşitul anului.