Vânzările online realizate în România prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare au depășit pragul de 500 de milioane de lei. Momentul coincide cu aniversarea a doi ani de când platforma a devenit disponibilă tuturor magazinelor online, în prezent deservind peste 175 de companii.

„Piața de marketing afiliat este într-o creștere puternică la nivel regional, unul dintre pricipalele motoare fiind dezvoltarea comerțului online. Planurile noastre vizează dezvoltarea internațională a platformei, fiind bugetate investiții de peste 500.0000 euro în vederea expansiunii regionale”, a declarat Marius Pahomi, director general al Conversion, companie care deține plaforma Profitshare.

Începând cu luna ianuarie a anului în curs, platforma Profitshare este disponibilă și în Bulgaria, iar valoarea vânzărilor realizate până în prezent pentru magazinele bulgărești a depășit deja pragul de 1 milion de euro (2 milioane leva).

Planurile Profitshare vizează extinderea în perioada imediat următoare și în piața din Ungaria, consolidându-și astfel poziția de cel mai puternic jucator în domeniul marketing-ului afiliat din Europa Centrală și de Est.

Magazinele online apelează la marketing afiliat pentru a-și crește vânzările și baza de clienți. Profitshare funcționează pe modelul promovare bazată pe rezultate, magazinele plătind exclusiv un comision de performanță din vânzările adiționale aduse de un afiliat.