Sole Luxury BoutiqueRetailerul de produse fashion şi de înfrumuseţare Sole Luxury Boutique a înregistrat în 2015 peste 25.000 de clienţi în magazinele din ţară şi în shop-ul virtual, vânzările realizate de aceştia ajungând astfel la 1,5 milioane de euro.

Astfel, potrivit companiei, 70% din vânzările înregistrate de Sole au provenit direct din magazinele din Cluj-Napoca, Bucureşti şi Baia Mare, iar restul din mediul online. „Ne bucură faptul că femeile din România au început să înţeleagă importanţa produselor semnate de designeri şi să aleagă aceste opţiuni în detrimentul unor produse mass-market, mai ales având în vedere faptul că, la nivel naţional, coşul mediu pe segmentul fashion online este de doar circa 180 lei”, a declarat Angela Ţiboc, director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

În acest sens, valoarea medie a coşului de cumpărături online a fost de 250 lei, în timp ce, în magazinele offline, româncele au cheltuit cu 28% mai mult, valoarea medie a coşului de cumpărături ajungând, în acest caz, la 320 lei.

Pentru anul în curs, compania vizează o creştere considerabilă a vizitatorilor şi posibililor clienţi, atât în magazinele fizice, cât şi în cel virtual, precum şi majorarea valorilor coşului de cumpărături cu circa 10%. În acest sens, compania plănuieşte extinderea reţelei de magazine cu încă două noi locaţii şi completarea portofoliului de furnizori cu alte branduri internaţionale de top.