unicreditUniCredit Țiriac Bank își schimbă denumirea în UniCredit Bank, începând cu data de 18 august 2015, iar în următoarele luni procesul de rebranding va continua prin schimbarea identității vizuale a băncii (denumire și logo), se arată într-un comunicat al băncii.

„În următoarele luni procesul de rebranding va continua prin schimbarea identității vizuale a băncii (denumire și logo) în contracte și comunicarea comercială cu clienții, partenerii, autoritățile și a semnalisticii în întreaga rețea de unități teritoriale, precum și înlocuirea instrumentelor de plată (carduri, token-uri) care poartă vechea denumire. Schimbările care vor avea loc în cadrul procesului de rebranding nu implică modificarea caracteristicilor și funcționalităților produselor și nici modificarea relațiilor contractuale cu clienții, iar înlocuirea instrumentelor de plată actuale cu cele care poartă noua denumire se va realiza treptat, fără costuri suplimentare pentru clienți”, se spune în comunicat.

Banca va derula și o campanie de comunicare externă care va susține implementarea noii denumiri — UniCredit Bank. Procesul de rebranding este determinat de tranzacția realizată în iunie prin care UniCredit Bank Austria AG a cumpărat acțiunile reprezentând 45% din UniCredit Țiriac Bank S.A. deținute de Țiriac Holdings Ltd., majorându-și capitalul deținut în cadrul UniCredit Țiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%. Astfel, Grupul UniCredit și-a reafirmat interesul pentru piața din România, profitând de ocazia de a-și consolida și extinde poziția pe piață.

La nivel național, banca este prezentă prin intermediul unei rețele de peste 180 de unități teritoriale și a unei echipe de aproximativ 3.350 de angajați. AGERPRES