Trei tineri antreprenori încearcă să relanseze brandul Mobra

mobra_shopTrei tineri români, pasionați de motociclism, și-au propus să relanseze pe piața locală brandul Mobra, marcă de motociclete populară în România. Primul pas din planul lor vizează deschiderea magazinului Mobra Shop, care va comercializa echipamente și accesorii de profil. Pe termen mediu, fondatorii vizează repornirea producției motocicletelor emblematice Mobra.

Astfel, Dragoș Paise, Andrei Postelnicu și Radu Gherasim au inaugurat vineri, 4 decembrie, Mobra Shop, un magazin care își propune să devină principala sursă de îmbracăminte și accesorii pentru motocicliști. Magazinul din București are o suprafață de peste 100 mp și pune la dispoziția clienților peste 1.000 de articole.

“Ne-am propus ca, prin gama largă de articole comercializate, să transformăm această pasiune într-un stil de viață modern, în care costumul de motociclist nu este un simplu echipament, ci o demonstrație de stil a celui care îl poartă”, a declarat Dragoș Paise, unul dintre fondatorii Mobra Shop.

Potrivit celor trei antreprenori, Mobra Shop reprezintă prima etapă din planul acestora, care are ca obiectiv final relansarea motocicletelor Mobra în România. Investiția în designul și asamblarea în Romania a noilor modele este estimată la peste 500.000 euro, în acest moment existând discuții cu companii de tehnologie și design consacrate pentru proiectarea acestora.