Majoritatea consumatorilor (83%) spun că firmele ar trebui să fie proactive şi preocupate constant de politicile de mediu, sociale şi de guvernanţă corporativă (ESG), iar 76% arată că vor întrerupe relaţia cu companii care nu tratează bine angajaţii, mediul înconjurător sau comunitatea în care îşi desfăşoară activitatea, potrivit unui sondaj realizat de PwC la nivel global.
„Consumatorii şi angajaţii doresc ca firmele să se implice proactiv în rezolvarea problemelor de mediu sau ale societăţii, nu doar să respecte reglementările şi sunt pregătiţi să recompenseze sau să penalizeze mărcile în consecinţă. Potrivit rezultatelor sondajului, consumatorii caută informaţii despre activităţile şi investiţiile în ESG în diferite surse, dacă firmele nu au raportări specifice”, a declarat Monica Movileanu, Partener PwC România.
Astfel, peste 80% dintre angajaţi sunt dispuşi să lucreze pentru companii care sunt preocupate de problemele de mediu, sociale şi de guvernanţă corporativă, în timp ce 80% dintre consumatori sunt dispuşi să cumpere produsele/serviciile acestora.
Citiți articolul integral pe platforma Comunității de Resurse Umane, GlobalHRManager.ro