TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. lansează în premieră pentru piața de asigurări din România un instrument revoluționar care oferă posibilitatea de a aloca clienți care își emit polițele de asigurare online către asistenții în brokeraj din cadrul rețelei – comisionul digital. Prin acest instrument, asistenții în brokeraj își primesc în mod automat comisionul aferent polițelor emise si achitate de către clienții lor. Astfel, alocarea clientului, a poliței si a comisionului final se face într-un mediu total digital, fără interacțiunea asistentului în brokeraj.

Totodată, fiecare colaborator al TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. va avea la dispoziție un link unic prin care să se poată promova în mediul online. În acest fel, orice asistent în brokeraj își poate promova link-ul propriu în comunicările pe care le are cu clienții săi sau îl poate face public pe rețelele de socializare, pe un blog, pe un site propriu sau orice alt canal de promovare. De fiecare dată când un client va da click pe link-ul respectiv și își va emite o poliță online, comisionul aferent va fi alocat asistentului respectiv, indiferent de sursa din care se accesează link-ul.

De asemenea, TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. și-a propus să vină în sprijinul asistenților și în mediul offline. Aceștia vor avea acum posibilitatea de a-și genera coduri QR unice sau materiale deja personalizate cu coduri QR, pe care le vor putea imprima și promova mai departe către clienții lor și în mediul offline. Astfel, clienții vor putea scana codul QR oricând de pe un flyer primit, de pe un afiș din birou sau de pe orice alt material de promovare, putând astfel încheia astfel una dintre polițele disponibile din zona de emitere online a companiei. Ca și în cazul de mai sus, pentru orice poliță emisă de către un client care scanează un cod QR, agentul va primi comisionul aferent ca și când polița ar fi fost emisă în biroul asistentului în brokeraj.

,,Ne dorim ca prin această nouă platformă inovatoare să păstrăm în continuare transparența și corectitudinea față de rețeaua noastră de colaboratori și, în același timp, să le oferim beneficii nemaiîntâlnite pe piața de brokeraj din Romania. Vrem ca aceste beneficii să le ușureze munca, astfel încât aceștia să se poată concentra cât mai mult pe relația cu clienții noștri și pe consultanța oferită acestora. Considerăm că prin acest nou beneficiu ne diferențiem din ce în ce mai mult pe piața de brokeraj și facem ca TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. să fie o companie cât mai căutată și dorită de către asistenții în brokeraj, de clienți și de investitori”, a precizat Dan Niculae, președintele Consiliului de Administrație al companiei.

,,Comisionul digital” face parte dintr-o strategie mai amplă a TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., în cadrul căreia au fost dezvoltate multe alte proiecte care vor aduce avantaje semnificative rețelei de colaboratori ai companiei. Printre aceste se regăsesc:

  • “Dashboard-ul colaboratorului Transilvania Broker”, o secțiune prin care colaboratorii își pot gestiona modul in care se promovează, având acces la multiple materiale si instrumente de marketing;
  • Adăugarea asistenților Transilvania Broker pe Google Maps și crearea de pagini de Facebook pentru aceștia, în scopul de a facilita vizibilitatea, accesibilitatea si contactarea lor;
  • Adăugarea asistenților pe o hartă digitală în site și afișarea lor în funcție de proximitate;
  • Crearea unei pagini de promovare a asistenților în mediul online, pagină integrată în site și afișată în mod dinamic cu serviciile companiei și datele de contact ale fiecărui asistent Transilvania Broker.