Transavia, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pui, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile mărci românești, cu scopul creării de conținut și de noi experiențe pentru consumatori.

Startul programului Autentic Românesc este marcat de colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (Transavia), retailerul de mobilier Mobexpert, pastele Monte Banato (Pangram Reșița) și vinurile Cramele Recaș.

„Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și a le reaminti rolul esențial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităților: de la consumatori, angajați și parteneri de afaceri. Urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună cu partenerii noștri din acest proiect, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România, fiindcă știm că brand-urile românești mai au, încă, de recuperat la acest capitol. Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor”, declară Linda Willy, Director de Marketing Transavia.

Programul Autentic Românesc va spori vizibilitatea mărcilor partenere prin modalități inedite și surprinzătoare: de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, de la crearea de conținut original, la construirea unor experiențe exclusiviste pentru consumatorii români, în cadrul unor evenimente, festivaluri sau excursii ori VIP dinners.

Un recent studiu sindicalizat , susținut și de Transavia, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenți, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.