Yaris HybridInterbrands Marketing & Distribution îşi consolidează parteneriatul actual cu Toyota România printr-un nou acord ce vizează înlocuirea flotei de autovehicule cu maşini Toyota cu propulsie hibrid, până la finalul anului 2020.

Procesul de achiziţie al acestor autovehicule a demarat la începutul anului 2015, prin testarea de către Interbrands a modelului Yaris Hybrid, şi a continuat cu achiziţia în luna februarie, în cadrul unui proiect pilot, a unui număr de 5 autovehicule. După aproximativ 4 luni de exploatare, pe baza calculelor interne de eficientă, compania a decis că, atât din punct de vedere al costului total de exploatare, cât şi al satisfacţiei utilizatorilor, să înlocuiască varianta Yaris diesel existenta până la acel moment în flota auto, cu versiunea hibrid a modelului. Aceeaşi decizie a fost luată şi în ceea ce priveşte modelul Auris, înlocuirea începând din luna iulie a acestui an.

Până la finalul anului curent, flota Interbrands (cea mai importantă companie din România specializată în distribuţia şi comercializarea bunurilor de larg consum) va numără peste 30 de autovehicule Toyota Hybrid, estimându-se că până la finalul lui 2020 să includă peste 480 de autovehicule hibrid.

“Pe lângă preocuparea tot mai activă faţă de calitatea aerului şi a mediului înconjurător, clienţii noştri sunt tot mai convinşi de avantajele pe care achiziţia unui model hibrid o oferă. Aceştia beneficiază de taxa de prima înmatriculare “0”, reducere de 95% din impozitul anual, posibilitatea extinderii garanţiei la 10 ani pentru bateria hibridă, la toate acestea adăugându-se şi celelalte elemente care fac din autovehiculele Toyota Hybrid o varianta foarte eficientă din punct de vedere cost total de exploatare (costuri de mentenanţă reduse, consum scăzut, valoare de revânzare competitivă). Prin procesul de înlocuire a flotei Interbrands cu modele Toyota Hybrid, parteneriatul nostru strategic a intrat într-o nouă etapă şi suntem convinşi că acesta este un semnal pozitiv şi pentru ceilalţi clienţi Toyota care au în planurile de viitor adoptarea tehnologiei Hybrid în cadrul flotei deţinute”, a spus Valentin Vasile – Fleet Commercial Manager, Toyota România – importatorul autorizat al constructorului de automobile numărul 1 la nivel mondial.

”Suntem foarte mulţumiţi de decizia pe care am luat-o în urmă cu 3 ani, aceea de a stabili un parteneriat pe termen lung cu Toyota România în ceea ce priveşte flota noastră de autoturisme. La finalul anului în curs vom avea în exploatare peste 220 de autoturisme Toyota, din care peste 30 Hybrid, iar evoluţia indicatorilor de costuri asociate flotei arată că strategia noastră în ceea ce priveşte flota, deşi la început a părut puţin prea curajoasă, este una corectă. Că un pas firesc în dezvoltarea parteneriatului nostru cu Toyota, anul acesta am hotărât să trecem la versiunile hibride ale vehiculelor pe care le achiziţionăm, convinşi fiind că acesta este un pariu pentru viitor care se va dovedi câştigator. Iar această convingere a venit nu doar din prezentările avantajelor maşinilor hibride, care pot fi optimiste, ci şi din testarea în teren, în condiţii reale, a vehiculelor respective, testare care ne-a convins că facem, şi în privinţa maşinilor pe care le utilizăm, alegerea corectă”, a declarat Gabriel Decu, Operations Director Interbrands Marketing & Distribution.