LinkedIn este locul în care profesioniștii în evenimente se adună și își împărtășesc experiențele, construiesc conexiuni și creează relații profesionale de durată. Știm că poate părea puțin copleșitor să îți configurezi profilul, dar este mai ușor decât crezi. În acest articol, vei găsi o listă de sfaturi care să te ajute să fii găsit de clienții și colegii potriviți.

De ce profesioniștii în evenimente ar trebui să folosească LinkedIn

Pe lângă faptul că LinkedIn este cea mai veche dintre rețelele sociale majore ale zilelor noastre, platforma are peste 850 de milioane de utilizatori din 200 de țări și regiuni de pe tot globul, ceea ce înseamnă că poți avea o acoperire masivă pe măsură ce îți construiești rețeaua.

Hai să vedem cum poți folosi la maxim ce are LinkedIn de oferit!

1. Personalizează-ți URL-ul

Principalul element disturbator pe LinkedIn sunt profilurile care nu și-au luat timp să personalizeze adresa URL. De exemplu: www.linkedin.com/in/Popescu-r-029365928489. Personalizarea adresei URL a profilului tău LinkedIn le spune oamenilor că îți faci timp pentru a organiza o experiență de profil atentă.

Îți recomandăm să folosești numele și să-l păstrezi simplu. Dar nu uita să pui o cratimă între numele și prenumele tău pentru căutare și accesibilitate. Dacă ai un nume comun, încearcă să fii creativ cu o inițială de mijloc, o poreclă sau altă tactică.

De exemplu, dacă numele tău este Maryanne Stiflington, îți recomandăm această adresă URL: linkedin.com/in/maryanne-stiflington.

2. Creați un titlu LinkedIn remarcabil

Mulți utilizatori LinkedIn își pun titlul și compania în titluri și lasă așa. Ceea ce trebuie să reți, totuși, este că titlul este primul lucru pe care îl vor observa potențialii clienți când se uită la profilul tău și ar putea foarte bine să fie ceea ce atrage oamenii să dea click pe profilul tău. Titlul tău LinkedIn reprezintă viziunea personală asupra afacerii pe care o ai.

Social Media Examiner sugerează să îți introduci specialitățile în titlu, deoarece îi ajută pe vizitatori să îți înțeleagă imediat abilitățile. De asemenea, vă puteți întări titlul cu cuvinte cheie direcționate. Pentru ce vrei să fii cunoscut? La ce excelezi? Încorporează aceste abilități și aspirații în titlu pentru a crește vizionările profilului LinkedIn.

3. Folosește titlul LinkedIn pentru a îți prezenta următorul eveniment

O altă modalitate de a combina profilul LinkedIn este să vă folosești titlul pentru a promova următorul eveniment.

Unul dintre cele mai importante sfaturi pe care le vei primi în calitate de profesionist al evenimentelor despre profilul tău LinkedIn este optimizarea și actualizarea continuă. Dacă îți actualizezi în mod constant titlul cu următorul eveniment, profilul tău va rămâne actual și va atrage oamenii să dea click și să se înregistreze.

4. Fii creativ cu rezumatul tău LinkedIn

Secțiunea rezumat LinkedIn este mai mult un argument de vânzare decât un CV. Ai 2.000 de caractere pentru a le spune oamenilor ce faci și de ce ești cel mai bun în ceea ce faci. Poți lua rezumatul în mai multe direcții diferite, inclusiv următoarele:

Gândește-te la rezumatul LinkedIn ca la un studiu de caz despre demersurile tale profesionale. Împărtășește-ți trecutul și cum talentele tale i-au ajutat pe clienții tăi să obțină succes.

Scrie povestea carierei tale profesionale într-un format narativ. Arată-le oamenilor abilitățile tale creative și evidențiază-ți talentele, abilitățile și realizările.

Includeți informații de contact și alte modalități de a vă contacta.

Scrieți întotdeauna rezumatul la prima persoană, astfel încât să fie mai personal (și pentru că a vorbi despre tine la persoana a treia poate deveni ciudat). De asemenea, evitați expresiile și cuvintele care saturează LinkedIn și lumea afacerilor de astăzi. Ne uităm la cuvinte, cuvinte populare precum următoarele:

TeamPlayer

Communicator

Ninja

Vedetă rock

Timonier

Sinergie

Noua normalitate

5. Crește-ți experiența de lucru cu victorii

Urmează cea mai greoaie parte a profilului tău LinkedIn, dar una dintre cele mai importante: experiența de muncă. Da, este ca și cum ai transfera CV-ul în secțiuni individuale, dar odată ce ai făcut-o, vei fi bucuros că ai făcut-o. Multe site-uri de locuri de muncă permit să importezi sau să utilizezi doar profilul tău LinkedIn pentru a aplica la locuri de muncă, astfel încât acest pas vă poate face viața mult mai ușoară.

Pentru fiecare job, concentrează-te pe ceea ce ai făcut și pe ceea ce ai realizat. Ai primit un premiu pentru realizarea unui eveniment epic? Împărtășește asta. Ai crescut numărul de înregistrări după doar câteva luni la serviciu? Împărtășește asta. Strategiile tale au dus la mai multă implicare în aplicația pentru evenimente? Nu lăsa victoria în urmă!

Deși nu este în industria evenimentelor, Diego Pineda are un exemplu grozav în acest sens pe profilul său LinkedIn:

6. Folosește secțiunea Featured ca un mini portofoliu

Secțiunea „Featured” din LinkedIn este un loc excelent pentru a încărca sau adăuga postări care îți evidențiază munca, evenimentele, talentele și abilitățile. Această secțiune este pregătită pentru articolele pe care le-ai scris, link-uri către evenimentele pe care le-ai produs și multe altele. Gândește-te la asta ca la un mini portofoliu.

Reține că secțiunea Speciale este un loc în care poți organiza conținut, făcându-l diferit de secțiunea „Activitate”, care prezintă toată activitatea ta din ultimele 45 de zile și se află sub secțiunea „Featured”. Nu există limită pentru cantitatea de conținut pe care o poți prezenta, așa că scrie tot ce consideri relevant!

7. Postează de mai multe ori în fiecare săptămână

Potrivit Influencer Marketing Hub, ar trebui să postezi pe LinkedIn de două până la cinci ori pe săptămână (de 20 de ori pe lună), dar niciodată de mai multe ori pe zi. Hootsuite spune că cel mai bun moment pentru a posta pe LinkedIn este marți și miercuri, la ora 9 a.m.

Rezumă o resursă utilă de planificare a evenimentelor, un articol sau un podcast cu comunitatea.

Distribuie o actualizare despre cariera ta, un eveniment viitor sau un alt punct culminant profesional.

Ia în considerare microblogging și apoi trimite oamenii înapoi la site-ul sau blogul tău pentru o imagine completă cu un link în comentarii.

Sărbătorește un coleg sau pe cineva pe care îl admiri.

Distribuie-i un citat pe care l-ai auzit sau motto-uri care te-au ajutat să treci prin situații dure.

De asemenea, comentează și împărtășește conținutul pe care îl produc alți profesioniști. Cu cât susții mai mult alți profesioniști, cu atât comunitatea pe care o creezi în jurul tău va deveni mai activă și mai implicată.

8. Gestionează abilitățile și recomandările

Pe măsură ce progresezi în carieră și îți construiești rețeaua profesională, conexiunile pot începe să ”recomande” abilitățile specifice pe care le enumeri în profilul tău. Deși aceste recomandări ale competențelor (un fel de girare pentru abilitățile cuiva datorită unor foste colaborări de succes) pot oferi credibilitate profilului tău, ele pot și ocupa spațiu inutil atunci când nu evidențiază punctele forte sau abilitățile pe care le folosești pentru a-ți face treaba în fiecare zi.

De exemplu, este posibil să fi lucrat cândva în rețelele sociale, dar acum ești all-in cu serviciile tale de producție video pentru evenimente virtuale. Dacă ai multe recomandări pentru abilitățile de rețele sociale, dar niciuna pentru producția video, acestea s-ar putea să nu ajute foarte mult, poate chiar să te încurce. Cere feedback pe ariile pe care lucrezi în prezent.

Iată câteva sfaturi suplimentare pentru a evidenția abilitățile tale:

Elimină abilitățile irelevante din profilul tău și organizează-le în funcție de prioritate (poate că pescuitul la copcă nu e chiar relevant, deși ar putea fi un conversation-starter bun)

Fă teste de competențe LinkedIn relevante pentru a-ți îmbunătăți profilul..

Asigură-te că oferi recomandări, deoarece vizitatorii profilului pot vedea dacă întorci favoarea atunci când cineva te recomandă!

9. Folosește toate hashtag-urile.

Când folosești hashtag-uri, postările și profilul tău devin căutabile, ceea ce atrage mai multă atenție pe pagina ta de profil. Îți recomandăm să utilizezi hashtag-uri în stil CamelCase pentru a te asigura că și conținutul tău este accesibil. Deși LinkedIn în sine nu folosește automat CamelCase, poți introduce manual hashtaguri. Iată câteva hashtag-uri populare în industria evenimentelor pe care poți începe să le adaugi la postări.:

#EventTech

#Managementdeevenimente

#EventProfs

#EventsIndustry

#EvenimenteProfesionale

Nu uita să urmărești acele hashtag-uri (și altele precum #InPersonEvents, #VirtualEvents și #HybridEvents), astfel încât să primești întotdeauna cel mai proaspăt și mai relevant conținut!

***

Abonează-te gratuit lanewsletter-ul EventsOnline,aici, și vezi cele mai importante informații, sfaturi și noutăți din industria evenimentelor!

EventsOnline.roeste platforma evenimentelor business și profesionale. Organizatorii își pot posta gratuit evenimentele pe platformă, pentru ca informațiile să ajungă la participanți sau sponsori. Peste 30.000 de executivi, antreprenori și specialiști din toate domeniile accesează platforma lunar pentru a căuta informații despre evenimentele de interes.