Apple, Amazon, Facebook și Google sunt responsabile de o gamă de produse și servicii întrețesute în viețile cotidiene a miliarde de oameni. Ne-au pus un supercomputer în buzunar, aduc internetul în țările în curs de dezvoltare și cartografiază uscatul și oceanele Pământului.
Dincolo de lucrurile bune generate de aceste companii, rămân câteva întrebări: cum au ajuns să acumuleze atâta putere? Cum poate o firmă orientată spre profit să devină atât de puternic imprimată în psihicul nostru, încât să rescrie regulile despre ce poate sau nu să facă o companie? Ce înseamnă pentru viitorul afacerilor și al economiei globale această dimensiune și influență nemaiîntâlnite? Sunt ele menite, ca mulți alți titani ai afacerilor de dinaintea lor, să fie eclipsate de rivalii mai tineri și mai atrăgători? Sau au prins rădăcini atât de trainice, încât nimeni – individ, firmă, guvern sau orice altceva – nu are nicio șansă în fața lor?
The Four răspunde acestor întrebări și, în plus, oferă cititorului idei și un avantaj competitiv într-o economie în care nu a fost niciodată mai simplu să fii miliardar, dar nu a fost niciodată mai greu să ajungi milionar. De citit de către oricine are un cont de Facebook, are un smartphone, caută pe Google, cumpără de (sau vinde) pe Amazon, precum și de către antreprenorii și analiștii de business.
Cartea este semnată de Scott Galloway, profesor la Stern School of Business a Universității New York, unde predă strategie de brand și marketing digital. Este antreprenor și a înființat nouă companii, inclusiv L2, Red Envelope și Prophet. În 2012 a fost inclus pe lista „Celor mai buni 50 de profesori de la școli de afaceri din lume”.
Puteți comanda volumul „The Four – ADN-ul ascuns al Amazon, Apple, Facebook și Google”, de Scott Galloway, aici