Teodora Gavriluț, Head of Marketing, Bannersnack: În Digital Marketing, schimbarea e singura constantă

”Trebuie să fii mereu pregătit să te reinventezi și să te adaptezi la tot ce se întâmplă în jur, pentru că, în Digital Marketing, schimbarea e singura constantă”, este concluzia Teodorei Gavriluț, Head of Marketing, Bannersnack, intervievată de MarketingManager.ro. Explicația: ”Nu-ți poți permite să pierzi pasul, pentru că e un domeniu foarte competitiv și, în următoarea secundă, vine cineva cu ceva mai bun decât tine, deci trebuie să fii mereu în alertă”.

”Cariera mea în acest domeniu a început acum 15 ani, iar, de-a lungul timpului, am lucrat în roluri diverse, însă pline de provocări. Am fost copywriter pentru o revistă de tehnologie, am dezvoltat și am coordonat proiecte mari de freelance, iar acum lucrez la Bannersnack, din primăvara lui 2019. Facem parte din industria soluțiilor SaaS (software as a service), și atunci când s-a lansat, în 2008, la Oradea de către antreprenorul Gabriel Ciordaș, Bannersnack era un banner maker, folosit pentru publicitate online”, a povestit Gavriluț.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro