În 2020, Endava a celebrat 20 de ani de existență. ”Aveam multe activități de sărbătorire planificate, dar totul a fost pus deoparte, având în vedere situația globală. Și ne-am întors la motivul existenței companiei, greu de tradus în română: we exist to create an environment and a culture that breeds success by caring for our customers as individuals and enabling our people to be the best that they can be”, relatează Teodora Chețan, Group Marketing Manager, Endava, într-un interviu pentru MarketingManager.ro. Și tot în română-engleză prezintă și ideea principală: ”Ne-am întors la our core purpose – oamenii”.

”A fost nevoie să re-discutăm cu toți clienții și să găsim soluții pentru a-i ajuta să se adapteze vremurilor, dar, mai ales, să ne asigurăm că oamenii noștri reușesc să facă față cu bine schimbării la munca de acasă și la tot ceea ce a presupus ea”, a arătat reprezentanta Endava, o companie globală de IT, care livrează servicii software. Cele mai mari centre de livrare Endava se află în România, în Cluj, București, Iași, dar și Brașov, Timișoara, Tg Mureș sau Pitești.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro