Teodora Brânzoi, Marketing Manager Tritech Group: Marketingul e un sport de echipă în care scorul este strâns și campionatul se desfășoară pe termen lung

Teodora Brânzoi a început cursurile la Oxford College of Marketing în vara anului 2019, cu un modul axat pe strategie în marketing digital (Digital Strategy) și în prezent lucrează de zor la proiectul de examinare. Teodora va începe studiile și la cel de-al doilea modul – The Digital Customer Experience, iar în perspectivă își propune să parcurgă cursurile și să susțină examenul și pentru Digital Optimisation. Având 3 module absolvite în decurs de 2 ani, va putea opta pentru statutul de membru al Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie, una dintre cele mai puternice și reputate organizații de profil din lume.

Teodora Brânzoi lucrează la Tritech Group, o companie cu origini în Constanța, dar cu sediu și în București și parteneri de distribuție în întreaga țară. Tritech Group este importator, distribuitor și instalator specializat de sisteme automate de parcare cu plată, echipamente de automatizări porți și uși de garaj, uși de garaj automate și sisteme integrate de securitate. Compania are și o capacitate locală de producție pentru panouri fotovoltaice. “Activitatea este complexă și plină de provocări pentru că îmbin experiența acumulată în marketing tradițional cu noile tehnologii digitale”, spune Teodora.

 

Citiți materialul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro