Într-o perioadă tensionată, ca aceasta, este important să rămânem aproape de clienții noștri și să transmitem mesaje pozitive, pentru a putea trece cu bine împreună peste aceste provocări. Este obiectivul pe care și l-a fixat Teodora Arghir, Marketing Manager, GTS Telecom, după cum a arătat într-un interviu pentru MarketingManager.ro.
Potrivit acesteia, ”GTS Telecom este una dintre cele mai longevive companii românești și un partener de încredere pentru serviciile de IT&C, cu tehnologii de ultimă generație din România. Compania deține un portofoliu extins de servicii naționale și internaționale, de tip Cloud, colocare, backup și Disaster-Recovery, în cele două centre de date proprii din București și Cluj, precum și servicii de date, voce, acces internet și anti-DDoS. Din 2014, GTS Telecom este achiziționată de Deutsche Telekom, continuând să opereze independent în România”.
Pandemia și provocările aferente
”Anul acesta a venit cu multe provocări pentru departamentele de marketing din România și nu numai. Cu toții am fost «bombardați» pe toate canalele media cu informații negative, iar pentru generatorii de conținut a fost dificil să transmită și altfel de mesaje și să se diferențieze în piață. La GTS, ne-am adaptat strategia și tacticile de comunicare, pentru a ajunge la clienții și prospecții noștri. Ne-am concentrat, în special, pe mediul online, iar conținutul și campaniile livrate au pus mai mult accentul pe beneficiile soluțiilor noastre și pe modul în care pot, realmente, sprijini companiile. Munca de acasă și traficul de internet crescut au ajutat companiile să conștientizeze nevoia de a se proteja de atacurile cibernetice și de a apela la soluții performante de disaster recovery și back-up. Totuși, deși am comunicat mai mult pe online, nu am uitat de importanța unei comunicări directe și constante cu publicul nostru țintă, care contribuie la construirea unor relații de încredere și de durată cu aceștia”, a explicat Teodora Arghir.
Echilibrul dintre marketing offline și online în viitor
Balanța va înclina, în viitor, mai mult către marketingul online, potrivit managerului, ”dar asta depinde și de industria în care activează fiecare companie”: ”Pentru GTS, care este mai activă pe segmentul B2B, marketingul online ocupă deja o proporție semnificativă din strategia noastră de comunicare, cu o pondere de aproximativ 70% din activitățile noastre. Dar, așa cum am menționat, consider că, în orice activitate de comunicare, nu trebuie să lipsească abordarea personală, one to one, iar activitățile de marketing offline, precum evenimentele, aparițiile în publicații media, materialele fizice de promovare, precum și altele, întregesc strategia noastră de comunicare și întăresc relația cu clienții și publicul țintă.”
Planurile pe zona de marketing
”Vom continua abordarea axată pe comunicarea online, cu focus pe nevoile actuale ale clienților noștri. În plus, anul acesta am demarat un amplu proiect de repoziționare a imaginii companiei, care să reflecte cât mai fidel actualitatea business-ului nostru, printr-o serie de acțiuni de comunicare pe noua direcție vizuală. Una dintre acestea este relansarea site-ului gts.ro, care va aduce un design mai dinamic și mai modern, și va oferi o experiență îmbunătățită, superioară pentru utilizatori”, a detaliat Teodora.
Campania – reper
Repoziționarea și reîmprospătarea imaginii companiei a fost cel mai important proiect inițiat anul acesta, în viziunea reprezentantei GTS Telecom: ”Odată cu noua imagine de brand, am abordat și un nou slogan: For the complex world, care evidențiază deschiderea noastră de a ne adapta constant la nevoile actuale, în creștere, ale clienților, prin implementarea unor soluții tehnologice simetrice, de asemenea, complexe. De altfel, esența mărcii noastre este adaptabilitatea testată în timp, prin inovare și dezvoltare continuă a unor soluții de IT&C integrate și flexibile, personalizate pe specificul fiecărei afaceri.”
Proiecte personale
”În cei peste zece ani de când lucrez în domeniul Marketingului, m-am ocupat de diverse proiecte interesante, însă, cele mai aproape de suflet mi-au rămas acțiunile de CSR. Consider că avem o responsabilitate socială față de comunitatea în care trăim, iar implicarea noastră personală contribuie la bunăstarea oamenilor din mediile defavorizate”, a încheiat managerul.