Pentru a adera la liniile directoare de distanțare socială aduse de pandemia de coronavirus 2019 (COVID-19), multe clinici veterinare s-au bazat pe tehnologie și inovație pentru a-și păstra standardul de îngrijire a pacienților necuvântători. Potrivit expertului în telesănătate Aaron Smiley, Președinte al Asociației Medicale Veterinare din Indiana, atracția inițială a telemedicinei pentru promovarea protocoalelor de siguranță a COVID-19 a evoluat într-o discuție despre modul în care aceste servicii or să fie oferite în viitor. În timpul unei conferințe virtuale recente Fetch dvm360®, Aaron Smiley a subliniat avantajele telemedicinei și a oferit sfaturi pentru conversia la asistență virtuală plătită.

„Telemedicina face parte integrantă din sectorul veterinar de mai bine de un secol. Creșterea gradului de conștientizare a publicului și utilizarea telemedicinei ne permite să monetizăm serviciul profesional pe care l-am oferit de atât de mult timp ”, a spus el, adăugând că telemedicina a fost întotdeauna profund integrată în medicina veterinară și medicii veterinari sunt foarte buni la asta. „Am rămas în comunicare strânsă cu clienții noștri și acest lucru ne-a permis să devenim foarte eficienți în oferirea serviciilor de telemedicină.”

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MedicinaVeterinara.ro