Oameni și Companii împreună cu partenerii FIHR – Federația Industriei Hoteliere din România și Eximtur, continuă programul dedicat managerilor din domeniul turismului și vă invită la cea de-a treia ediție a Conferinței Naționale de Management Modern în Turism, vineri, 17 februarie 2017, în București, la Hotel Pullman – Sala New York. Participarea specialiștilor din domeniul ospitalității este GRATUITĂ.
Tema principală a acestei ediții este Tehnologii și Aplicații Digitale in Turism. Din Agenda conferinței menționăm: Aplicații în Cloud, Mobilitate, Managementul Documentelor, Managementul și securitatea Datelor cu Caracter Personal, Social Media și managementul conținutului în Turism, Soluții moderne de marketing digital, Soluții de acces și securitate, Soluții de concierge.
CONECTIVITATEA, TEHNOLOGIILE ȘI APLICAȚIILE DIGITALE sunt cheile inovației și dezvoltării în industria ospitalității. Ultimii ani au schimbat în mod profund modul în care se realizează turismul, felul în care clienții își caută informațiile sau își programează concediile. Consumatorii devin tot mai puternici, au experiență și vor să personalizeze în mod semnificativ pachetele turistice pe care le achiziționează. Companiile inovatoare din domeniul ospitalității care vor avea capacitatea de a reactiona și de-și utiliza expertiza sunt obligate să treacă către tehnologiile inovatoare pentru a răspunde așteptărilor clienților lor. Din acest motiv întâlnirile din acest an ale Comunității Global Turism Manager sunt dedicate prezentărilor și dezbaterilor despre tehnologii și aplicații digitale, care schimbă sub ochii noștri industria ospitalității.
Sunt așteptate să participe peste 100 de persoane: manageri și antreprenori din industria ospitalității, manageri de hoteluri și agenții de turism la nivel național, asociații profesionale din domeniu (FIHR, ANAT, etc), autorități cu atribuții de reglementare în domeniu (Ministerul Turismului, ANT, Ministerul Finanțelor).
Precedentele două ediții ale evenimentului au avut loc în februarie 2016 (140 de participanți) și noiembrie 2016 (120 participanți).
Program:
09.30 – 11.30 Sesiunea I
11.30 – 12.00 Pauză de cafea
12.00 – 14.00 Sesiunea II
14.00 Dejun
Formularul de înregistare online este aici.
Management Modern în Turism este un program care se adresează comunității Global Turism Manager, formată din manageri și antreprenori din industria ospitalității, incluzând hoteluri, agenții de turism, asociații profesionale și autorități cu atribuții de reglementare în domeniul turismului. Membrii comunității Global Turism Manager sunt invitați să participe la întâlniri profesionale și primesc periodic rapoarte digitale cu informații relevante din industria ospitalității. Comunitatea Global Turism Manager are o pagină dedicată pe portalul GlobalManager.ro. Programele se adresează unui grup țintă de +2.000 de manageri și specialiști, din care + 250 sunt deja agrenați în diverse activități offline ale Comunității. Comunitatea a fost lansată în anul 2015.