TAROM – un picaj reușit…

Un articol semnat de Alin Burcea, proprietarul agenției de turism Paralela 45, publicat pe portalul sfin.ro.

„Am urmărit cu profundă uimire știrile de zilele trecute, pe televiziuni. Incredibil, dar compania Tarom anunță că va ajunge în anul 2016 cu rezultate financiare… zero, adică revine pe zero, în sfârșit, din marasmul pierderilor de zeci de milioane de euro! Incredibil pentru mine este cum cei de la Tarom pot face, oare, aceste afirmații. Pe ce temei? Care sunt motivațiile economice ale acestor declarații? Niciuna, după părerea mea.

Ca o echipă de fotbal care începe să ia bătaie și în meciurile de acasă, Tarom, din păcate, este în continuă pierdere de teren pe piața românească, fiind atacată din toate părțile. Până și Ryanair, cea mai mare companie low-cost din Europa, introduce o cursă interna pe ruta București-Timișoara, din câte am înțeles. Blue Air operează deja București-Iași și, din 3 iunie, va zbura și pe ruta București-Cluj. La rândul său, compania Wizz Air zboară și ea între orașe importante din România.

Practic, așa-zisul monopol al Tarom pe curse interne a dispărut în ultima vreme. Au” tras” de acest monopol cât au putut, dar acum s-a sfârșit, și era normal să se întâmple asta. Cu tarife pe intern de peste 200 de euro, era evident că nu va dura mult până când concurența va „mușca” din prada Tarom și va curge sânge…”

Citiți articolul integral pe sfin.ro