Synevo, TNT și Kaufland se află în topul celor mai bune companii în relația cu clienții

synevoRelațiile dintre companii și clienții lor sunt foarte importante pentru bunul mers al afacerilor, însă nu toate firmele îi tratează la fel clienții de care depind. The KPI Institute a realizat un studiu pe acest subiect, rezultatele fiind prezentate în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții. Studiul, realizat pentru prima dată în țara noastră, a arătat că primele locuri în domeniile lor de activitate s-au clasat Synevo, TNT, INS, Salad Box și Kaufland.

La categoria curierat locul întâi a fost ocupat de compania TNT, iar Urgent Cargus și Fan Curier au ocupat locurile doi, respectiv trei, la o diferență foarte mică de punctaj.

În ceea ce privește serviciile publice centrale, câștigătorul a fost Institutul Național de Statistică, în timp ce locurile doi și trei la această categorie au fost ocupate de Ministerul Finanțelor Publice și Agenția Națională de Administrare Fiscală.

La categoria restaurante, câștigătorul a fost Salad Box, întrecându-și în calitatea serviciilor oferite clienților concurenții KFC și Pizza Hut, care s-au clasat pe locurile doi și respectiv trei.

Dintre rețelele de hipermarketuri, Kaufland a fost notat de către participanții la studiu ca fiind campionul categoriei sale, urmat de Lidl și Auchan.

Studiul a fost realizat în perioada aprilie a€mai 2015 și a avut obiectivul de a identifica gradul de satisfacție al clienților în raport cu serviciul de customer care al companiilor din România. Evaluarea a fost realizată prin intermediul mai multor sondaje de opinie aplicate clienților a peste 350 de organizații împărțite în 26 de categorii. Studiul a luat în calcul 800 de variabile, iar prin intermediul răspunsurilor celor peste 1000 de participant la studiu s-au putut defini cele mai bune companii în relațiile cu clienții din România. Celor 26 de categorii le-au revenit câte trei premii individuale, iar marele câștigător a fost compania Synevo, desemnată drept cea mai bună companie în relațiile cu clienții săi.