Soleadify, startupul românesc care se folosește de machine learning pentru a crea baze de date despre companii din toate domeniile, și-a asigurat o finanțare de 1,5 milioane de dolari.

Astfel, Soleadify a primit 1,5 milioane de dolari de la GapMinder Venture Parters și DayOne Capital, precum și de la o serie de angel investors care au investit prin intermediul platformei de equity crowdfunding Seedblink.

Soleadify este o aplicație destinată agențiilor care oferă servicii de marketing digital, ajutându-le să ajungă mai rapid la potențialii clienți în funcție de tematică, tehnologii folosite sau alte trăsături specifice industriei. Printr-o astfel de aplicație, dezvoltatorii web sunt conectați cu potențiali clienți prin aplicarea anumitor algoritmi și filtre personalizate care să țină cont de interesele și competențele digitale ale acestora.

„Construirea unei baze de date este o sarcină dificilă, care a fost imposibilă până la dezvoltările recente ale inteligenței artificiale. Sprijinul acestor investitori ne validează ideea și ne arată oportunitățile din piață și ne ajută creșterea”, a spus Florin Tufan, CEO & cofondator al Soleadify.

Datele din Soleadify sunt folosite de către echipe de vânzări B2B pentru a găsi și contacta potențiali clienți. Baza de date creată de algoritmii de machine learning ai startupului a ajuns să adune peste 40 de milioane de profile de business-uri, analizând întreg internetul.