MOCAPP, startup tech care facilitează derularea de campanii de marketing cu ajutorul influencerilor (Influencer Marketing) intenționează să investească 200.000 de euro în accelerarea dezvoltării businessului.

Finanțarea investiției va fi realizată printr-o campanie de equity crowdfunding activă din 27 octombrie pe SeedBlink, cea mai mare platformă dedicată startupurilor din Europa de Sud-Est. Suma va fi folosită pentru dezvoltarea de noi tool-uri pentru utilizatorii platformei, peste 800 în primul an, creșterea nivelului de interacțiune și a prezenței în regiune.

“MOCAPP este un proiect de business care a pornit de la nevoia profesioniștilor de a folosi tool-uri digitale în campaniile de marketing. Am început cu un Excel și cu o investiție proprie de 65.000 de euro. Ne-am construit apoi o echipă puternică, cu competențe avansate în digitalizare, am atras primele investiții, iar în 2019 am devenit platforma de Influencer Marketing cu cel mai mare grad de automatizare din România. Astăzi suntem un start-up tech validat de piață, cu contracte și campanii active și cu un potențial enorm de creștere regională”, spune Florin Grozea, fondator și CEO MOCAPP.

Platforma poate fi utilizata de către orice brand, companie locală sau multinațională, care vrea să își aducă produsele aproape de consumatori cu ajutorul influencerilor. MOCAPP le oferă clienților partea de research, automatizare a contractelor și a plăților, raportare, statistici și analiză de performanță, iar din 2020 asigură și audiențe auditate ale influencerilor, prin parteneriatul cu HypeAuditor.

”Noi am descoperit latura antreprenorială a lui Florin Grozea de mai bine de un an și am fost impresionați de consecvența și pasiunea lui de a construi MOCAPP, într-o perioadă în care piața de Influencer Marketing a luat un avânt fulminant. Inovarea prin automatizarea și tehnologizarea unor astfel de tooluri, plus cunoașterea foarte bună a pieței ne-au convins să susținem această rundă de finanțare pe SeedBlink”, a declarat Andrei Dudoiu, co-fondator și CEO al SeedBlink.

Valoarea pe care MOCAPP o aduce unei companii începe de la estimarea bugetelor, acces instant la cea mai mare bază de date cu influenceri din România, o economie de timp medie de 40%, respectiv costuri optimizate cu 8%-24%.

Platforma reunește în prezent peste 700 de influenceri din România, Republica Moldova și alte 5 țări și cuprinde peste 190.000 de data points (informații despre influenceri, link-uri, demografice, statistici, onorarii etc), instrumente de cercetare și implementare a campaniilor publicitare.

Planurile fondatorilor MOCAPP sunt ca la finalul lui 2021, platforma să ajungă la peste 2000 de influenceri din regiune și peste 1000 de colaborări între branduri și creatorii de conținut. De asemenea, se estimează că bugetele totale derulate prin platformă vor crește de la 180.000 de euro anul acesta, la aproximativ 400.000 de euro în 2021.