Peste jumătate de milion de euro este premiul-investiţie pentru start-up-ul câştigător al competiţiei Spotlight, organizată de How to Web în acest an, se arată într-un comunicat de presă al organizatorilor.
În acest context, start-up-urile din Europa de Est sunt aşteptate să se înscrie la Spotlight 2023, până la finalul lunii iulie. Printre beneficiile participării la un astfel de program pentru un startup la început de drum se află: sesiuni de mentorat cu experţi globali, întâlniri cu investitorii, reprezentanţi ai fondurilor europene şi expunerea afacerii în faţa unei audienţe direct interesate de produse tech, atât pe scena dedicată startup-urilor, cât şi prin standuri expoziţionale în zona dedicată a conferinţei.
Competiţia este dedicată startup-urilor de tehnologie din Europa de Est, cu potenţial mare de scalabilitate, un produs cu suficientă stabilitate şi tracţiune, perioadă de activitate până în cinci ani şi care să nu fi primit investiţie mai mare de 500.000 de euro.
Potrivit sursei citate, din totalul de startup-uri înscrise în Spotlight, 40 vor fi selectate să participe în programul de matchmaking, iar 20 dintre acestea îşi vor putea prezenta business-ul pe scena dedicată start-up-urilor, în faţa investitorilor şi a audienţei How to Web 2023. Ulterior, cele 20 de afaceri finaliste vor beneficia atât de invitaţie la conferinţă, cât şi de stand expoziţional.
Anul acesta, investiţia conferinţa How to Web este sindicalizată de către unii dintre cei mai importanţi investitori din Europa, precum: Credo Ventures, SMOK Ventures, Fiedler Capital, Underline Ventures, Fortech Investments şi SeedBlink.
Lansată în anul 2011 şi organizată în cadrul conferinţei How to Web, Spotlight este cea mai cunoscută competiţie din regiunea Europei de Est adresată startup-urilor de tehnologie care vor să se dezvolte la nivel global. AGERPRES