Spotify concurează Audible, serviciul de cărţi audio al Amazon, cu un serviciu propriu în Statele Unite, care va pune la dispoziţia utilizatorilor peste 300.000 de titluri de cărţi.
Utilizatorii vor putea să răsfoiască catalogul în aplicaţia Spotify şi să cumpere prin intermediul site-ului web, potrivit companiei suedeze, în mod similar cu achiziţionarea abonamentului Spotify.
Piaţa cărţilor audio a fost estimată la 4,8 miliarde de dolari în 2021 şi era aşteptată să crească cu o rată de creştere anuală cde aproximativ 14%, până la 9,3 miliarde de dolari până în 2026, conform companiei de consultanţă media Omdia.
Spotify are o politică de expansiune agresivă, deoarece caută să-şi suplimenteze veniturile din streaming de muzică cu alte formate generatoare de venituri, cum ar fi podcasturile, pentru care a cheltuit mai mult de 1 miliard de dolari, adăugând în lista sa nume populare precum Joe Rogan.