“Sparge tiparele – când ai făcut ultima dată ceva pentru prima dată?”, de Seth Godin

De ce a devenit “Sparge tiparele” o carte de referință? Pentru că îi provoacă pe cititori să facă un lucru de care le este teamă. “Sparge tiparele” este un manifest despre cum să începi. Să lucrezi la un proiect, să faci valuri, să îți asumi un lucru care pare riscant.

Nu este doar despre „o să încep să mă gândesc la asta” sau „urmează să ne vedem pentru a discuta despre asta” și nici despre „am depus o cerere de brevet de invenție”. Nu. Este despre cum să începi cu adevărat. Despre cum să o iei pe un drum fără întoarcere.

Despre cum să faci un salt. Despre cum să-ți iei un angajament.  Despre cum să faci ceva să se întâmple.

Seth Godin a scris optsprezece bestselleruri internaționale, printre care Purple Cow și Triburi, cărți care au transformat felul în care oamenii privesc marketingul, leadershipul, schimbarea și modul în care se răspândesc ideile. Este un antreprenor și un vorbitor celebru. Scrie zilnic articole pline de inspirație pe blogul lui, cotat ca unul dintre cele mai bune 100 din lume.

Puteţi comanda volumul “Sparge tiparele – când ai făcut ultima dată ceva pentru prima dată?”, de Seth Godin, la preţul de 19 lei, aici

 

Citiţi un fragment