Piața evenimentelor devine tot mai concurențială și mai dinamică: apar multe evenimente noi, de anvergură, pe teme similare și cu audiență similară. Iar comunicarea evenimentului de către organizatori este variabilă, de la un an înainte, până la câteva zile înainte.
Astfel că am întrebat profesioniștii care primesc invitații la evenimente de afaceri: cu cât timp înainte le este util să primească invitații la un eveniment din sfera lor de interes? 79% au afirmat că preferă să fie invitați cu minim 4 săptămâni înainte.
Mai mult, 35% dintre respondenți consideră că ar trebui să fie anunțați de eveniment cu măcar 6 – 8 săptămâni înainte, ca să poată să își organizeze agenda și să își crească șansele de participare.
21% dintre respondenți sunt mult mai flexibili și își pot organizarea participarea dacă sunt anunțați cu 2 săptămâni înainte.
Sfatul nostru pentru organizatori: anunță evenimentul din timp și cu cât mai multe detalii pentru invitați, ca să îți asiguri o rată bună de participare.
***
EventsOnline.ro este platforma evenimentelor business și profesionale. Organizezi sau sponsorizezi un eveniment? Postează-l gratuit pe platformă, pentru ca informațiile să ajungă la participanți sau sponsori. Peste 30.000 de executivi, antreprenori și specialiști din toate domeniile accesează platforma lunar pentru a căuta informații despre evenimentele din domeniile lor de interes.
Abonează-te gratuit la newsletter-ul EventsOnline, aici, și poți primi alerte săptămânale cu evenimente din domeniul care te interesează.