Soluții ”smart” pentru revigorarea turismului

manescu_corneliu1O infrastructură comunicațională modernă și utilizarea soluțiilor ”smart” existente pot fi modalități la îndemână și pentru români, pentru revigorarea turismului, în opinia directorului general adjunct din Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională, Corneliu Mănescu.

Potrivit acestuia, anul viitor va fi inițiată o campanie de consultare publică, pentru centralizarea unor soluții ”smart”, pentru comunități ”smart”, adresate, în mare parte, administrației publice, pentru corectarea unor neajunsuri, care afectează și domeniul turismului. Și problema finanțării poate beneficia de soluții, având în vedere banii europeni, ce pot fi accesați pentru proiecte bazate pe soluții ”smart” de comunicare.

”Noi, ca minister, cu o acoperire «cross-sectorială», adică având legături cu diverse domenii, dorim să avem o reprezentare mai mare din partea mediului privat, să discutăm cu cât mai mulți reprezentanți ai acestui sector, pentru ca eventualele blocaje de la nivelul infrastructurii comunicaționale să fie îndepărtate. Ochii noștri sunteți dumneavoastră! Trebuie să vă știm problemele, pentru a le putea elimina, prin mecanismele pe care le avem la dispoziție, ca Minister al Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională. Este foarte important să fim conectați cu toții. În plus, un cadru legislativ prielnic nu se poate contura decât pe bază de feed-back, iar la acest capitol, aportul dumneavoastră poate fi decisiv”, a declarat Corneliu Mănescu, în cadrul celei de-a doua ediții a Conferinței de Management Modern în Turism, organizată de Oameni și Companii, pe 18 noiembrie, la Hotel Pullman din București.

La reuniunea ai cărei parteneri au fost Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR) și Eximtur, au participat peste o sută de manageri din turism și oficiali, preocupați de problemele existente în domeniu și de găsirea unor soluții potrivite pentru rezolvarea acestora.