Cea de-a 16-a ediție a Conferinței Naționale de Management Modern în Administrația Publică a avut loc în București, pe 25 octombrie. Organizată de Comunitatea OSC-Administrație, în parteneriat cu HP Inc, conferința a reunit peste 60 de specialiști IT din ministere, agenții guvernamentale și autorități subordonate Guvernului pentru a explora cele mai noi tehnologii și soluții inovatoare în domeniul administrației publice.

Conferința s-a desfășurat sub tema „Inovație și tehnologie în administrația publică” și a reprezentat o oportunitate pentru schimbul de idei și experiențe între profesioniștii din domeniu. Evenimentul a avut drept obiectiv identificarea modurilor prin care instituțiile de administrație publică pot beneficia de cele mai recente tehnologii și pot implementa soluții eficiente pentru îmbunătățirea serviciilor publice.

Evenimentul a început cu un cuvânt de deschidere susținut de Mugur Pantaia, Managing Director HP Inc Romania, care a subliniat importanța colaborării dintre sectorul privat și administrația publică în promovarea inovației și a tehnologiei în sectorul public.

În continuarea programului, echipa HP Inc a adus în prim-plan soluții și echipamente care să contribuie la dinamizarea și modernizarea instituțiilor de administrație centrală prin intermediul digitalizării. Mario Boro, ECE Print Category Manager, și Ionuț Irimescu, Print Solutions Specialist, au evidențiat soluțiile HP bazate pe inteligența artificială, subliniind modul în care aceste tehnologii pot contribui la optimizarea proceselor administrative. Andrei Partenie, ECE Computing Category Manager, a prezentat modalitățile prin care echipamentele HP pot îmbunătăți experiența utilizatorilor pe întreaga durată de viață a acestora, contribuind la creșterea eficienței și productivității. Adrian Ionescu, Sustainability Lead Romania, a oferit sfaturi și strategii practice pentru achiziții sustenabile și asigurarea responsabilității sociale și ecologice în achizițiile publice. Daniel-Emil Cristian, ECE Supplies Specialist, a detaliat modalitățile eficiente de gestionare a consumabilelor în sectorul public, punând accentul pe controlul costurilor. Această abordare se dovedește esențială pentru menținerea unui echilibru financiar.

Conferința a fost încheiată de prezentarea lui Alin Izvoran, Expert în achiziții publice, care a prezentat audienței reglementările legislative în vigoare și metoda prin care pot fi utilizate sau accesate finanțările disponibile pentru achiziții de echipamente.

Comunitatea OSC-Administrație este o comunitate dezvoltată de Oameni și Companii. Oameni și Companii-OSC oferă soluții de marketing utilizând un ecosistem propriu de +100 comunități business sau profesionale si platforme digitale asociate. O listă cu aceste platforme puteți vedea aici. O listă de comunități, aici.