Piața ambalajelor flexibile este unul dintre domeniile care, în ultimii ani, a trecut prin mai multe etape de adaptare și transformare. Pentru a răspunde noilor condiții din piață și nevoilor clienților, SmartWrap a lansat brandul FainWrap pentru următoarele categorii de produse: polietilena și poliolefina termo, folii alimentare – FSA, bandă adezivă standard și utilaje.

Noul brand, FainWrap, care înlocuiește brandul anterior, Optim, asigură nevoile de bază în materie de ambalare ale utilizatorilor care ambalează produse în diferite cantități și oferă avantajul transparenței foliilor și al mulării ferme pe produs. Produsele din această gamă se adresează atât consumatorilor mai mici, cât și consumatorilor medii și mari din aproape orice domeniu de activitate.

”Industria în care activăm nu este niciodată liniară, iar ultimii ani ne-au arătat din plin această realitate. Reziliența este termenul cheie în contextul actual și o condiție ca să reziști pe piață. Din acest motiv, am venit cu un nou brand umbrelă, FainWrap, care răspunde nevoilor financiare și de calitate pe care le-am observat la clienții noștri: ambalare corectă, preț accesibil și constanță în calitate. FainWrap  este soluția complementară la produsele HP (High Performance) din portofoliul nostru iar produsele sub acest brand reprezintă 30% din total business”, spune Melinda Mureșan, fondator și Director General M&M Product/SmartWrap.

Ambalajele pot fi ușor reciclate și reintroduse în circuitul industrial, o condiție tot mai evidentă pe care industria de profil trebuie să o îndeplinească pe viitor pentru a fi sustenabilă.

”Lansarea noului brand este unul dintre obiectivele pe care ni le-am propus pentru acest an, pe lângă creșterea echipei de vânzări și implementarea unui nou model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienți și fidelizarea celor loiali. Mă refer cele 6 pachete Smart pe care le-am lansat deja în acest sens: SmartLoyalty, SmartPartner, SmartSynergy, SmartProject, SmartProxi și SmartEntry”, adaugă Melinda Mureșan.

În 2022 au continuat investițiile într-un regranulator, valoare investiției fiind de 133.000 euro.

Anul trecut, compania a investit 350.000 Euro în modernizarea halei de producție de la Râșnov, 150.000 Euro în sisteme informatice, salariile angajaților noi în producție și în divizia de vânzări key account.

În 2021, veniturile au crescut cu peste 1 mil. euro iar profitabilitatea a avut un trend ascendent, în condițiile creșterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de producție și noi angajați, a dublării prețurilor la materii prime și crizei disponibilității produselor.

Cifra de afaceri a companiei pe 2021 a depășit 7,5 mil. Euro, o creștere 18% față de 2020.