Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovațiilor digitale în marketing și e-commerce. Aceasta preia poziția de la Raluca Duță, care va ocupa rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.
Cu o experiență de mai bine de 10 ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, parcursul său profesional vizând domeniile de brand management, product management și marketing management, urmând apoi să-și consolideze aptitudinile profesionale în roluri precum Business Unit Manager NYX Professional Makeup și Marketing & Trade Marketing Manager Make-up.
Prin capacitățile ei de leadership, categoria de make-up s-a bucurat de o creștere fără precedent, ajungând categoria #1 atât din punct de vedere vânzări, cât și din punct de vedere profit în cadrul diviziei produselor de larg consum. Împreună cu echipa ei, Smaranda a implementat transformarea către experiența digitală a consumatorului, cu un focus puternic pe social media și advocacy, rezultând astfel în poziționarea NYX Professional Makeup ca brandul #1 în social media pentru mai mulți ani consecutivi.
“După mai bine de 10 ani în care am descoperit pasiunea pentru marketing și puterea mărcilor, este o onoare să coordonez o nouă fază a transformării digitale, cea în care rămânem înrădăcinati în marketingul bazat pe date și ROI dar și cea în care continuăm să creăm noi experiețe de beauty fizice, digitale și virtuale cu ajutorul științei, tehnologiei și al creativității echipelor noastre”, a declarat Smaranda Teleabă, Chief Marketing Officer L’Oréal România.