Grupul Ana Hotels, deţinut de omul de afaceri George Copos, a anunţat că Simona Constantinescu este noul preşedinte-director general al companiei, ea înlocuindu-l pe Vasile Iuga, cel care a exercitat această funcţie în ultimul an. De asemenea, Didier Martin a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie, pentru un mandat de un an.

Simona Constantinescu revine în grupul Ana Hotels după zece ani, ea exercitând funcţia de CEO şi de membră în Consiliul de Administraţie a Ana Hotels în perioada ianuarie 2005 – iunie 2008. Simona Constantinescu  a absolvit facultatea de Finanţe şi Bănci (în limba engleză) din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi are un Executive Master of Business Administration certificat de Universitatea „Washington” din Seattle în cadrul programului ASEBUSS. Ea lucrat în sectorul bancar (şefă a diviziei pentru piaţa de capital a Băncii Turco – Române; preşedintă şi CEO a BCR Securities din cadrul BCR), în sectorul pieţei de capital (Vanguard Securities, SSIF Intervam SA), în consultanţă financiară (KPMG). Are experienţă relevantă în domeniul industrial (director general adjunct şi CFO la CNCIR) şi în cel al medierii instituţionale.

Noul vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie Ana Hotels, Didier Martin are o vastă experienţă, de peste 30 de ani, în domeniul hotelier, lucrând, între altele, pentru lanţurile InterContinental Hotels Group şi Le Meridien. A făcut o carieră strălucită în lanţul hotelier internaţional HILTON WORLDWIDE, în cadrul căruia a îndeplinit funcţii de vicepreşedinte operaţional pentru zona Africa şi Oceanul Indian (2001 – 2003), vicepreşedinte – operaţii internaţionale pentru zona Austria, Europa de Est şi Turcia (2003 – 2010), vicepreşedinte operaţional pentru zona Europa de Est, Israel, Rusia şi Turcia (2010 – 2013). În ultimii 5 ani s-a concentrat pe activitatea de consultanţă, administrând un portofoliu de 27 de hoteluri multi – brand. „Didier Martin urmează să se concentreze pe marile proiecte de expansiune pe care Ana Hotels le pregăteşte.”, a menţionat compania.

Ana Hotels are şase hoteluri cu o cifră de afaceri de 145 mil lei în 2017 şi un  profit net de 24 milioane lei.