Selgros are în proiect o nouă reţea de magazine, de mai mici dimensiuni

selgros1Unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, Selgros Cash&Carry România, reia expansiunea pe piaţa locală şi aduce un nou concept de magazin. Selgros a cumpărat un teren situat în centrul orașului Tîrgu Mureș, unde va deschide la începutul verii un nou magazin.
Tot la Tîrgu Mureș mai funcționează un magazin al operatorului cash&carry, la ieșirea spre Sângeorgiu de Mureș. Cu această nouă deschidere, Selgros va introduce un nou format de operare, pe o suprafață de vânzare de 4.000 de mp. Sortimentul de mărfuri alimentare va fi același cu care clienții Selgros sunt obișnuiți, însă domeniul articolelor nealimentare va fi mai restrâns.
„În anul în care aniversăm 15 ani de prezență pe piață, repornim expansiunea Selgros cu un nou model de magazin. Reluarea creșterii vânzărilor în rețeaua noastră pe toate categoriile și cu precădere pe segmentul gastro ne confirmă faptul că suntem competitivi și un reper pentru calitate, sortimentație, preț și servicii pentru clienţi”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România.
Selgros Cash&Carry România şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Tîrgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa. Anul trecut, retailerul a a investit aproximativ 4 milioane de euro într-un centru de distribuţie dedicat industriei HoReCa din Bucureşti şi împrejurimi.
În 2014, cifra de afaceri înregistrată de Selgros a fost de 2,83 miliarde de lei (637 milioane euro), plasându-se pe locul şase în topul retailerilor, după Kaufland, Carrefour, Metro Cash&Carry, Auchan România şi Lidl Discount.