Sebastien Picart preia noua poziție de Director Supermarket al echipei Operaționale Carrefour România, începând din luna ianuarie, iar din acest rol cheie în organizație, el va contribui, cu o experiență de peste 20 de ani în retail, la întărirea strategiei de dezvoltare a formatului Carrefour Market în România.

Printre obiectivele majore de viitor ale lui Sebastien și ale echipei Operaționale sunt, în plus față de continuarea planului de expansiune, și personalizarea experienței de cumpărături a clienților în Carrefour Market precum și accelerarea digitalizării și implementarea de proiecte de creștere a productivității.

Sebastien are o experiență de peste 20 de ani în echipa Carrefour Franța unde, din 2017, a preluat poziția de Director Transformare și Digitalizare Proximitate, prin care a contribuit semnificativ la implementarea strategiei și accelerarea procesului de transformare a businessului prin simplificare și digitalizare în activitatea operațională. Pe parcursul carierei sale, a avut mai multe roluri în echipa Operațională a Carrefour, de la Director Proiecte Comerciale, Director Regional Supermarket, Director Concept Supermarket Franța, Director Operațional Supermarket.

Sunt încântat să mă alătur echipelor dinamice din cadrul Carrefour România și să contribui la dezvoltarea modelului de afaceri, la îmbunătățirea experienței clienților, la simplificarea proceselor de lucru și la creșterea performanței Carrefour Market. Cred cu tărie în potențialul pe care îl are acest format și îmi doresc ca, în viitor, toate echipele implicate în activitatea supermarketurilor să contribuie cu și mai mult succes la strategia omnichannel a Carrefour România”, a declarat Sebastien Picart, Director Supermarket, Carrefour România.