Noul Tarraco marchează intrarea SEAT pe segmentul SUV-urilor mari. Modelul, disponibil și într-o versiune cu șapte locuri, completează oferta mărcii pe segmentul SUV după lansarea Ateca și Arona în 2018. Tarraco incorporează cele mai noi tehnologii gândite de specialiștii grupului Volkswagen. Testele de siguranță EuroNCAP au dovedit că noul Tarraco are alura unui lider obținând cel mai bun punctaj la capitolul protecția pasagerilor și a pietonilor și note foarte bune pentru sistemele de asistență din dotare.

Modelul este disponibil la toți distribuitorii mărcii din România, cu un preț de pornire de 26.754 de euro (inclusiv TVA).

„Al treilea SUV de la SEAT demonstrează că producătorul iberic face pași importanți pe un segment de piață foarte dinamic, propunând modele care reflectă evoluția tehnologică a pieței, dar care reușesc să păstreze și o notă de design specifică mărcii”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

Cel mai mare SUV din potofoliul SEAT incorporează tehnologii de ultimă oră dezvoltate de Grupul Volkswagen fiind realizat pe arhitectura platformei MQB-A, cu ampatament lung. Dimensiunile mari au inspirat echipa de design să găsească un echilibru între estetică şi caracterul practic. Tarraco are o lungime de 4.735 mm şi o înălţime de 1.658 mm, oferind un interior spațios şi un exterior impunător. Cu toate acestea, imaginea de ansamblu este marcată de sinteza dintre agilitate și robusteţe.

Tarraco va fi disponibil în România în două variante de motoare pe benzină: un motor cu patru cilindri 1,5 TSI de 150 CP, cu transmisie manuală cu şase trepte şi tracţiune faţă, precum şi un motor de 2,0 litri, de 190 CP, cu transmisie automată DSG cu şapte trepte şi tracţiune integrală 4Drive. De asemenea, sunt disponibile două motoare diesel, ambele 2,0 TDI, cu puteri de 150 CP şi 190 CP. Versiunea de 150 CP poate fi combinată cu tracţiune faţă sau integrală, cu transmisie manuală cu şase trepte sau automată DSG cu şapte trepte şi tracţiune integrală 4Drive. Versiunea mai puternică este oferită exclusiv cu tracţiune 4Drive şi cu transmisie automată DSG cu şapte trepte. Ulterior, SEAT Tarraco va fi disponibil şi cu alte opţiuni pentru trenul de rulare.

Toate motoarele dispun de injecție directă, supraalimentare cu turbină şi tehnologie start-stop şi oferă puteri între 150 CP şi 190 CP.