Săptămâna Modei de la Milano va fi organizată pentru prima oară online

Camera naţională a modei italiene (CNMI) va organiza în premieră Săptămâna Modei de la Milano în mediu online în perioada 14-17 iulie, ca ”răspuns concret” la criza coronavirusului, a anunţat instituţia.
Această ”întâlnire pentru promovarea colecţiilor masculine şi feminine ” (…) constituie un răspuns concret la nevoia de promovare a mărcilor, care vor avea ocazia să-şi prezinte, în cadrul unui calendar online, colecţiile masculine primăvară-vară 2021, precum şi precolecţiile masculine şi feminine primăvară-vară 2021”, a explicat Camera naţională a modei italiene în comunicat.
CNMI ”propune o platformă online în cadrul căreia vor fi prezentate fotografii şi înregistrări video, interviuri şi momente din culise (…), organizat conform unui calendar, cu intervale dedicate fiecărei mărci”.
”Milano Digital Fashion Week” va putea fi urmărit pe canalele de comunicare online ale CNMI: cameramoda.it, paginile de Instagram, Facebook, Linkedin, Weibo şi YouTube.
De asemenea, următoarea ediţie a Săptămânii Modei de la Paris dedicată colecţiilor masculine se va desfăşura online în perioada 9-13 iulie. Colecţiile pret-a-porter masculine pentru sezonul primăvară-vară 2021 vor fi prezentate sub ”forma unui film sau unei înregistrări video” pe o platformă dedicată, menţinându-se ”principiul calendarului oficial”, a precizat Federaţia de Haute-Couture şi Modă din Franţa.
Din cauza pandemiei de COVID-19, săptămâna colecţiilor pret-a-porter programată în perioada 23-28 iunie şi cea a colecţiilor haute couture, care ar fi trebuit să aibă loc în intervalul 5-9 iulie, au fost anulate. AGERPRES