SanoPass își propune să atragă o contribuție suplimentară de 600.000 de euro prin intermediul SeedBlink

SanoPass, cea mai mare platformă care conectează, digitalizează și integrează toate serviciile de prevenție medicală, anunță primii pași pentru majorarea capitalizării prin investiții equity (investitorii devin acționari). Expansiunea SanoPass din 2020 a determinat fondul Cleverage Venture Capital, specializat în investiții medtech, să participe la proces ca Lead Investor, cu o contribuție de 200.000 de euro. Liderul pieței de medtech din România își propune să atragă o contribuție suplimentară de 600.000 de euro prin intermediul SeedBlink, în prima relistare de pe platforma de crowdfunding.

La finalul anului trecut, SanoPass oferea abonaților săi acces la o rețea de peste 850 de centre medicale, iar creșterea accelerată a avut la bază și parteneriatele de succes semnate cu firme precum Mastercard, Dr. Max sau NN România.

„Planurile SanoPass pentru acest an includ extinderea rețelei de clinici partenere, integrarea unor soluții de inteligență artificială, crearea unor soluții personalizate de nutriție și dezvoltarea unei rețele de săli de sport. Sprijinul din partea unui finanțator precum Cleverage confirmă potențialul SanoPass și direcția pe care o abordăm în acest moment, de a digitaliza toate serviciile de prevenție medicală”, a declarat Andrei Vasile, Managing Partner SanoPass.

„Modelul de business dezvoltat de SanoPass răspunde unei nevoi reale din piață – proximitate și timp redus de așteptare pentru accesarea unui medic specialist. Acestea coroborate cu beneficiile tehnologiei deschid noi căi de acces pentru serviciile medicale. Capacitatea fondatorilor de a lua decizii optime, dar și proiectele de notorietate derulate anul trecut, ne-au confirmat decizia de implicare și ne-au determinat să facem un pas suplimentar pentru a permite acestui business să atingă adevăratul potențial”, a declarat Alexandru Popescu, partener Cleverage Venture Capital.

În 2020 SanoPass a mai atras o investiție de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot Cleverage Venture Capital care s-a implicat alocând 150.0000 de euro. De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu o investiție de 150.000 de euro, iar un alt pachet de 100.000 de euro a fost strâns prin platforma SeedBlink. Seedblink permite implicarea activă a celor interesați să devină angel investors în startup-uri locale dinamice.

Aplicația SanoPass avea la finalul anului trecut peste 15.000 utilizatori, decontând servicii medicale în valoare de peste 500.000 lei pentru clinicile partenere, în anul 2020. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată și consiliere medicală telefonică.