SanoPass a numit-o managing partner pe Delia Iliasa, fost director în cadrul grupului Medicover şi al World Class România

SanoPass, una dintre platformele care digitalizează, conectează şi integrează toate beneficiile medicale de sănătate din România, anunţă numirea Deliei Iliasa în poziţia de managing partner începând cu ianuarie 2021. Delia Iliasa va prelua în întregime responsabilităţile aferente dezvoltării comerciale a companiei, iar Andrei Vasile, co-fondator SanoPass, îşi va păstra rolul de managing partner cu responsabilităţi în zona de Business & Product Development”, informează platforma.

În acest moment, reţeaua SanoPass numără peste 850 de clinici şi 10.000 de utilizatori. Odată cu preluarea ariei comerciale, Delia Iliasa se va concentra pe recrutarea unei echipe care să ducă reţeaua de clinici la minimum 1.000 de clinici până în trimestrul II şi la dublarea numărului de utilizatori individuali şi corporate în 2021.

“În contextul creat de pandemie şi al provocărilor pe care aceasta le-a adus în 2020, prevenţia medicală este de o importanţă strategică, iar noi credem că tehnologia este mijlocul prin care putem face prevenţie la nivel naţional şi la standarde înalte. Într-un fel sau altul, am fost alături de SanoPass aproape de la început, iniţial din postura de potenţial furnizor de servicii medicale, ulterior ca membru al Advisory Board, având astfel ocazia să cunosc îndeaproape business-ul şi echipa”, a declarat Delia Iliasa, managing partner al SanoPass.

Delia Iliasa are o experienţă profesională de 20 de ani, deţinând de-a lungul timpului mai multe roluri de conducere, cum ar fi cel de director comercial al grupului Medicover şi poziţia de director de operaţiuni în cadrul World Class România.

“La doar doi ani de la înfiinţare, SanoPass este o alternativă viabilă la clasicele abonamente medicale de prevenţie, reuşind să atragă în rândul clienţilor săi companii dornice să simplifice accesul angajaţilor la serviciile de sănătate prin intermediul tehnologiei,” declară Andrei Vasile, co-fondator al SanoPass.

SanoPass a ajuns la un număr de 10.000 de abonaţi, o creştere de cinci ori faţă de începutul epidemiei, în martie 2020, când compania avea 2.000 de utilizatori. Creşterea înregistrată în 2020 are la bază vânzările B2B şi parteneriatele încheiate cu giganţi din sectorul financiar (Mastercard şi parteneriate cu piaţa de asigurări), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.