Revista Biz a lansat a noua editie Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2017. Ele sunt urmate de Vodafone, Lidl, Huawei, McDonald’s, Orange, Banca Transilvania si Bitdefender.

Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment care a avut loc la ARCUB Gabroveni, Bucuresti. Topul reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului.

„Studiul Top Social Brands arata in fiecare an ce branduri au reusit sa se impuna avand o strategie coerenta si, in acelasi timp, este un indicator util companiilor care vor sa urmareasca ce canale au functionat si cine sunt adevaratii campioni in comunicarea digitala”, a declarat Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Studiul Top Social Brands 2017 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 30 aprilie 2016 – 30 aprilie 2017. In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / de brand; campanii pe bloguri / cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicatii Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activitati de brand (promovare, interactiune, customer care) in noi retele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp) ; campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebritati; campanii de advertising (paid media) in retele de socializare de nisa si aplicatii mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard) ; proiecte speciale video; alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activitati in afara celor mentionate mai sus.

Clasamentul celor 75 de branduri poate fi accesat aici